fredag 27 mars 2009

Tillbaka i kalla Sverige!

Jaha, då var man hemma igen. Känns som om jag skulle kunna krypa tillbaka på mina bara knän, så mycket vill jag tillbaka. Det blir definitivt att åka tillbaka, antingen innan eller efter sommaren. Jag måste se mitt schema om hur jag ska jobba innan jag kan bestämma något. Någon som vill med?!

Jag har ju inte skrivit så mycket medan vi var borta, jag hade ju så klart viktigare saker för mig än att ägna mig åt datanördande som vissa andra;)

Jag kom i alla fall hem utan någon övervikt i bagaget dock så känner jag mig mörbultad eftersom jag har träningsvärk efter att ha släpat de jävla väskorna från Skavsta en sväng till London och Exeter och sedan hem igen, but totally worth it! Att jag just för tillfället ruvar på världens förskylning är inget som jag oroar mig för, man får ju magmuskler av att hosta:P

Aja nu ska jag packa upp mina fynd, bye lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar