onsdag 8 april 2009

Trots att jag har jobbat 8 timmar idag så har jag massor utav energi just nu som jag vill ödsla på städning. Jo, ni läste rätt! Jag ska sortera bland mina skolpapper/böcker, rensa i hyllan bakom sängen och i garderoben. Tror jag börjar med det sistnämna:P

Hur hanterar man en mammas tjat? Ska man lyda, humma instämmande eller bara slå på dövörat? Jag har testat samtliga metoder och inte fan hjälper det. Att lyda är självklart mest populärt hos henne men desto mer måste man ju göra hela tiden. Förut sa min mor att det minsta jag kunde göra var att damma, dammsuga och tvätta golvet i mitt rum. Dessutom så tvättar jag. Ska det behöva vara såhär? Fast jag borde väl stötta min mamma i sin kamp mot ungdomsrevolten, hon skaju trots allt köpa en till garderob till mig.

Love u mother<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar