söndag 12 april 2009

Bye bye påsken

Snart är påsken slut. Skönt tycker jag, påsken är en så ful högtid. All pyntning är vulgär och osmaklig. Men jag har iaf fått ett stort påskägg fyllt med godis, utav världens bästa Li och Ethan. Idag åkte jag, mamma och pappa hem till min farbror och hans fru på påskmiddag, det var mycket trevligt med god mat och frågespel. Mormor var med och försökte så klart att fuska, haha. Älskar dig mormor<3

Idag köpte jag en tröja i ren protest till mammas förbud, fast jag har inte visat henne den än. Imorgon är det sista dagen utav lovet och jag är faktiskt ledig ifrån jobbet. Jag funderar på hur jag ska tillbringa den dagen. Det är visst veterandag i Motala, men jag tvivlar på att jag hittar någon som vill göra mig sällskap dit:/

Jag hade något viktigt och aktuellt som jag hade tänkt ta upp här men eftersom jag är som jag är så har jag naturligtvis glömt bort det. Jag återkommer imorgon om saker och ting kommer tillbaka.

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar