tisdag 28 april 2009

Breaking dawn..


Jag har börjat läsa Så länge vi båda andas (Breaking dawn), men har redan läst den engelska versionen så jag känner inget jättesug efter den. Men det är en jävligt bra bok.

Jag funderar på att ta en promenad för att leta på mammas cykel som jag glömt på stan någonstans (det är inte första gången). Jag förstår inte hur jag lyckas. Förstå när jag tar körkort och glömmer bilen på stan, hur kommer det se ut? Jag borde testa mig för någon minnessjukdom så jag kan få bekräftat att det är ett sjukligt tillstånd och då skylla på det nästa gång jag glömmer något.

Så Stockholm imorgon, vi ska åka med 7.05 tåget. Ingen sovmorgon här inte. Men då kanske vi hinner plundra Tigerrean lagom tills det öppnar på stan vilket är bra. På kvällen ska vi hoppa av tåget i Flen för där ska det vara musikal/konsert? med treorna ifrån Prins Willhelmgymnasiet.
Fullspäckad dag med andra ord.

Uppdaterar kanske imorgon med mina fynd. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar