torsdag 23 april 2009

Skaaaav

Vaknade en aning trotsig idag, välkomnade därför det fina vädret helt klädd i svart och i mina nya skor från topshop. Det skulle jag inte ha gjort! Jag hade skoskav redan på vägen till skolan, svettades som en gris bara för att komma till lektionen och inte hinna redovisa mitt arbete (lektionen är 35 min, 1 pers hann redovisa). Jag hade visserligen franska och engelska på schemat men min skoskav och mina ogjorda läxor fick mig att snällt promenera hem igen. Det var en stor lättnad att ta av skorna men samtidigt läskigt eftersom de var helt blå! Skor hör alltså hemma i bokhyllan inget annat!

Jag ska jobba ikväll 17-20 och imorgon samma sak. Har faktiskt ingen lust, känner mig som en jävla sideshow!

Dessutom är det tatueringsmässa i helgen i Norrköping och jag är väldigt sugen på att gå. Såklart jobbar Isabelle så det sket sig. Jag vill ha min tatuering nu!
Känns som att jobbet står i vägen för väldigt mycket just nu men jag orkar inte bli arbetslös riktigt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar