måndag 19 oktober 2009

The Dirt


Kom nyss hem ifrån Simon. Han sköt en hjort imorse som jag flådde och tog ur nästan helt själv:D Däremot var inte mamma så glad när jag kom hem med blod på både kläder och skor (vegetarian). Nästa gång satsar jag på ett vildsvin och en älg. om jag inte vore så otålig så skulle jag nog ta jägarexamen.

Idag har jag hunnit med mycket annat också, jag har ridit och sprungit en runda. Hästen var trilsk och jävlades mest med mig och Simon sprang ifrån mig, men jag är glad i alla fall. Njöt nog alldeles för mycket av att utöva sadistiska handlingar på den stackars hjorten. Det är ju trots allt inte alla som skurit ut ett analhål, känn på den!

Jag har börjat på The Dirt, en otroligt bra bok. Ännu bättre än tidigare nämnda. Vad ska jag säga, jag har förlorat mig i en värld utav Mötley Crue, 80-tal och önskedrömmar.

1 kommentar: