onsdag 2 december 2009

It´s all about love


Jaha, idag har jag fått skäll ifrån två håll att jag aldrig uppdaterar denna gudsförgätna blogg. Jag skriver dagbok istället, håller all skit för mig själv.

Som vissa vet så var det ganska illa med min kära mor för ett par dagar sedan. Hon fick allvarliga komplikationer efter en hjärtoperation. Att se henne med respirator och en hel del andra slangar i kroppen (2st rakt in till hjärtat) samt blåa läppar och blåmärken över magen det fick mig att tänka. Det fick mig även att lova mig själv att jag aldrig ska bli så pass sjuk att mina anhöriga ska få se mig i det tillståndet. Jag kommer vårda mina relationer mycket mer än vad jag gjort hittills. Alla vänner är värdefulla även om viss vänskap kan vara flyktig. Jag tog tag i saken redan idag och träffade Sara som ska åka till Sälen och jobba i flera månader. Dessutom ska jag åka till Anton och Linnèa med en inflyttningspresent om de tillåter det. Det är många utav mina kompisar som åker iväg just nu. Johanna min allra ljuvaste sitter just nu i Leeds helt ensam eller hon har ju Jonas så som jag har Egon(reds. stoppade mjukisdjur). Hon har tur att det finns sådana änglar som John som åker över till henne i jul.

Det jag vill säga till alla mina vänner är att ni är ovärderliga och jag älskar er, ni har mitt hjärta!
Ni får dela mitt hjärta jämbördigt med min familj och med min Simon.

1 kommentar: