tisdag 13 oktober 2009

you´re all I need

Den berömda depperioden har börjat, eller så är det bara pms. Ligger i alla fall i min säng och lyssnar på HIM, Jeff buckley mfl. och tycker oerhört synd om mig själv. Jag har egentligen ingen som helst anledning till det men det känns skönt med lite hederlig självömkan. Håller på att avsluta en biografi utav Nikki Sixx ( A heroin diary), skoningslös och brutal, älskar den! Rekomenderar den till alla Mötley fans. Ska ge mig på att läsa The Dirt, en bok som hela bandet gett ut tillsammans, mkt exalterad.

Imorgon ska jag resa till huvudstaden med tjejerna. Vi ska träffa Jana, måste vara snart 2 år sen sist:S ska se till att få lite välbehövd shopping avklarad.

The blade of my knife
faced away from your heart
those last few nights
it turned and sliced you apart
this love that i tell
now feels lonely as hell
from this padded prison cell

so many times i said
you`d only be mine
I gave my blood and my tears
I love you cyanide
when you took my lips
I took your breaht
sometimes love´s better off dead

you´re all I need, make you only mine
I love you so I set you free
I had to take your life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar